سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 11195

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 0

ریوار

 
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: ::: سه شنبه 87/2/3::: ساعت 3:0 عصر

یا من لیس مثله الا هو

درود

یاد دارم آن روز ها که آدمی ارزش و اعتبار داشت و آبرو جزو پر بهاترین دارایی‏های هر کس به شمار می‏آمد . خوب دیگر زمانه عوض شده است . نه من،که مسلمان‏ترین‏هایی که می‏شناسم هم ابایی نداریم که آبروی آدم‏ها را به بازی بگیریم و چه بازی کثیفی !

این روزها هر کدام از ما به بهانه روشنگری هم که شده - و البته چه بهانه پربهایی - از دیگران حرف می‏زنیم و می‏گوییم و کرده و ناکرده آدمیان را به باد انتقاد می‏گیریم و برِی‏الذمه را متهم و متهم را مجرم و مجرم را مهدور الدم اعلام می‏کنیم .

می‏دانم که جرم اجتماعی کیفر اجتماعی دارد اما همین خدا که جرم و مجرم و تاوان را قرار داده ، همین خدا هم دستور داده که جهر بالسوء نکنیم . همین خدا هم فرمان‏مان داده که اگر به کسی تهمت ... بزنیم و نتوانیم ثابت کنیم خودمان باید حد برایمان جاری شود . همین خدا فرموده است این گناه حتما باید با چهار شاهد ثابت شود . و نمی‏دانم من و شمای همسایه در این دنیای مجازی که می‏دانیم چه دنیای کثیف و پر از دروغی است دامن خود را آلوده می‏کنیم به آن چه دیگران گفته‏اند و حد اقل هنوز ثابت نشده است .

نمی‏دانم این سردار زارعی چه کرده و نکرده و اصلا هم از این جماعت امنیه‏چی خوشم نمی‏آید . اما می‏دانم جنس  فضای سایبر بی‏پدر مادر است . می‏دانم فضای اینترنت فرهنگ به شدت یهودی- صهیونیستی خود را به خانه‏های ما هم میهمان کرده و ما سر در آخور خود کرده‏ایم . می‏دانم هنوز هم می‏شود کمی بردباری پیشه کرد تا همه چیز معلوم شود . و البته هم می‏دانم که گناه از بعضی آدم‏ها خیلی بزرگ‏تر است و نمی‏شود از کنار آن ساده گذشت . به ویژه کسانی که ادعای اصلاح و ایجاد امنیت در جامعه را داشته‏اند و شاید امروز خود مخل امنیت شده‏باشند . اما چنین اتهامی را می‏توانیم ثابت کنیم و به گواهی صدق آن قسم یاد کنیم  ؟؟؟

کاش به اندازه احساس مسوولیت‏مان در برابر جامعه و سیاست آن به خودمان و دین‏مان هم متعهد بودیم و بارمان را سنگین نمی‏کردیم !!

زیادت سخنی نیست .  سپاس‏گزارم .

بدرود


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ